
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Los autores mantienen los derechos sobre los artículos y por tanto son libres de compartir, copiar, distribuir, ejecutar y comunicar públicamente la obra bajo las condiciones siguientes:
Reconocer los créditos de la obra de la manera especificada por el autor o el licenciante (pero no de una manera que sugiera que tiene su apoyo o que apoyan el uso que hace de su obra).
RIIEP está bajo una licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)

La Universidad Santo Tomás conserva los derechos patrimoniales de las obras publicadas, y favorece y permite la reutilización de las mismas bajo la licencia anteriormente mencionada.
Systematic analysis of articles published in the Inter-American Journal of Education, Research and Pedagogy (RIIEP) during 2014-2019
The Inter-American Journal of Education, Research and Pedagogy (RIIEP) publishes relevant works of educational and pedagogical research. The following is a bibliographic review of most of them, between 2017 and 2019, from three perspectives: education and information technology, research in education and pedagogy, and pedagogical proposals and didactic strategies.
How to Cite
Most read articles by the same author(s)
- Oscar Yecid Aparicio Gómez, Mauricio Antonio Cortés Gallego, Ethical Challenges of Artificial Intelligence in the personalization of learning , Revista Interamericana de Investigación Educación y Pedagogía RIIEP: Vol. 17 No. 2 (2024)
- Olga Lucía Ostos Ortiz, Oscar Yecid Aparicio Gómez, José Gabriel Mesa Angulo, Learning convergence in the metaverse , Revista Interamericana de Investigación Educación y Pedagogía RIIEP: Vol. 15 No. 2 (2022)
- Olga Lucia Ostos Ortiz, Oscar Yecid Aparicio Gómez, Otto Federico von Feigenblatt, Assessing a country’s scientific contribution towards sustainability from higher education: a methodology for measuring progress towards the Sustainable Development Goals (SDG) , Revista Interamericana de Investigación Educación y Pedagogía RIIEP: Vol. 16 No. 2 (2023)
- Olga Lucía Ostos Ortiz, Diana María Cuartas Méndez, Fray Eduardo González Gil, Strategies for capacity building in science, technology and innovation in higher education , Revista Interamericana de Investigación Educación y Pedagogía RIIEP: Vol. 13 No. 2 (2020)
- Olga Lucia Ostos Ortiz, Towards a renewed and transformative education in Latin America , Revista Interamericana de Investigación Educación y Pedagogía RIIEP: Vol. 19 No. 1 (2026)