
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Los autores mantienen los derechos sobre los artículos y por tanto son libres de compartir, copiar, distribuir, ejecutar y comunicar públicamente la obra bajo las condiciones siguientes:
Reconocer los créditos de la obra de la manera especificada por el autor o el licenciante (pero no de una manera que sugiera que tiene su apoyo o que apoyan el uso que hace de su obra).
RIIEP está bajo una licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)

La Universidad Santo Tomás conserva los derechos patrimoniales de las obras publicadas, y favorece y permite la reutilización de las mismas bajo la licencia anteriormente mencionada.
Use of mobile devices in education: a systematization experience on pedagogical use of ICT (tablets)
This article gives an account of a pedagogical project’s systematization experience using information and communication technologies (ICT) with tablets in the municipality of Pauna, department of Boyacá, Colombia. This proposal aimed to address, from a pedagogical, didactic and technological perspective, the relevance of using mobile devices in basic and secondary education, in particular tablets. This scope allowed the design of an m-learning strategy that included teachers, students and parents from a critical, innovative and creative perspective, under Project Based Learning (PBL).
How to Cite
Most read articles by the same author(s)
- Clara Esperanza Pedraza Goyeneche, Approaches to a proposal for education for peace with a gender perspective in the case of the Colombian post-conflict , Revista Interamericana de Investigación Educación y Pedagogía RIIEP: Vol. 13 No. 2 (2020)